mys osådära

Drog till anders igår och såg på alice i underlandet, den där nya...
ja jag är ju inte ett fan av sånna filmer... Men ja den gick väl att se på.. -.-
Var hemma vid två tiden och somnade dirr.
Hade ställt klockan på 10.00 och har ingeeen röst.. kände redan igår att ja hade ont, och höll på tappa rösten..
Hoppas den kommer tillbaka.. :o ja rösten allstå..
Nu ska jag ut på en liten pw och sen blire gym och sen blire jobb 16-20.30 (timrå spelar hoppas dom looosajjj)
Efter det ska jag faktiskt till anders och dricka drink :) Ingeee mycket men nå glas sådär bara och vara lite social, ska komma dit mycket folk så det ser jag fram emot..
Det stora problemet är dock VAD SKA MAN HA PÅ SIG?!?!?!gaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0