ny vecka!

Sov till 11 idag, gudooooomligt!!!! :-)
Satte igång och plugga så är klar med veckans plugg :-) Eller ska nog läsa lite mer på ett kapitel som jag tyckte var svårt...
Hm sen vart det en morgon pw.. eller ja morgon klockan var ju halv ett menmen.
Sen så låg ja bara i sängen och såg en massa avsnitt av the wire, börjat på säsong 3 nu. Dryyygt ja gillar inte alls
serien har jag kommit fram till... Men nu när ja endå har sett två säsonger så måste jag ju se dom andra 3...
Men jag tycker att nyaste säsongen av Gossip girl borde börja snart?!?!
Vid 15 så vart det gymmet. Mage och rygg idag sen intervaller på bandet och rodde lite :)
Nepp duschen på detta och se lite mer the wire avsnitt.
Och på sjukfronten blire inte bättre.. har fortfarande ingen röst och tror jag håller på att hosta upp mina lungor...
Ska jobba ons på amnis med,  wohoo hoppas jag träffar åke (h) sen hoppningvis så kommer jag att... dam dammmm :d säger inget förens allt är klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0