onsdag

Klev upp 10 och drog ut på en morgonpw, härligt härligt!:)
Skjutsade mamma på jobbet sen vart det gymmet. Mage/rygg sen 45mins löpning och 15mins rodd.
Skulle ju börja jobba 16 men Amelie ringde när jag var klar och sa att dom låg efter så fick åka dirr.
Sådär svettig och härlig :):) MYYS....
Satte igång och städade direkt och hann en heeel del, lämnade ut hundar osådära :)
Sa till åkes ägare om åke någongång icke är på dagis så äre förmodligen för att jag snott med han hem :)
"lugnt dä" sa han, haha azuuum.
Ligger hemma nu och ska snart börja se säsong 4 av the wire. Ska väl ta och duscha och sådant behövligt med.
Pratar med Carro nu och frågade om hon var på att flytta från sundsvall, vilket hon var!! Wohooo.
Jag har ju som sagt tänkt vääldigt länge på att flytta härifrån, eller ja jag har väll små letat jobb osv med men utan resultat.
Men igårkväll så bestämde ja mig verkligen att nej ja ska tammefan flytta härifrån... Håller på och kikar på skolor osv men finns inte så många skolor i sverige som inriktar sig på hund tyvär... menmen får väl se vad som sker,
härifrån ska jag iaf!:)
Alltid lättare med om man flyttar med en kompis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0