ridaaa

Ja vart ju först gymmet : ) gick ju alla tiders det, vart som sagt ett ben och rump pass sen över en timmes
kondtion.
Sen for jag till stallet och red Katla först, uj uj uj vilken fin tös :):) Hon kommer vara  gryymt rolig att rida när hon
gått ner sina typ 50kgs övervikt... ;-)
Vart bara en skritt tur på ca 40min, jobbade henne lite i skritten, ställde och böjde, sååå fin!
Sen tog hon nå töltsteg av sig själv, oj vilken töltmaskin detdär är!! :-)
Ska rida henne på fredag med.. :-) Längtar tills hon kan börja springa lite mera..
Hon har ju stått i 2 år så man får ju börja nu med bara skritt turer :)
Men hon har myyycket energi och vilja, jag kunde typ inte äns röra lilltån utan att hon sköt iväg och började
springa, liite annorlunda från Aegir pluttis
Sen vart det Aegirs tur, han hade fått stått inne heela dagen och var inte så glad över det.. ;-) mehe
Red i rinken i dag med, samma som emely lärde mig på lektionen... Går såå bra.
Så glad över tipsen ja har fått från henne, går bättre än det gått på läänge
han blir så mjuk och fin och jobbar på alldeles ypperligt!!:)
Vart en hel del träning på trav och tölt. Gick kanoon bra. Fast han höll på att bryta min nagel och sen fick ja mitt
ben inmosat i rinken.
Nu ska jag ta och duscha och göra ansiktsmask och raka benen och hårinpackning osv osv..
Sen blire avsnitt av the wire, plugga och läsa vecko revyn :)
Go Katla!:) Dålig bild men jag glömde heelt bort att ta nå flera.
Ser ni STOOORMAGEN? eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0