ridlektion

Gud va roligt och rida lektion!! Sånt borde man göra 1 gång i veckan... Gud va duktig och bra Aegir var.
Så mycket som släppte..
Tränade mycket på traven och tölten och har fått massa tips nu och inspiration så nu jäklar ska det tränas!!:)
Sen så såg vi på när Emely red Katla, hon är så fiin den tjejen! Ska försöka ta mig tid i veckan och rida den tösen.
Sen vart det massa mys med fölisarna, eller ja Frenja.. favoriten hon är såå mysig.
Så nu är jag hemma och kollar på the wire, börjar jobba kl 17 så ska ta det lugnt tills dess.
Har även småstädat här hemma, eller ja.. vädrat sängkläderna och rensat lite ur min klädhög på min stol...
ja ni förstår när ja användt kläderna så slänger ja dom på min stol (ja förutom underkläder..)
så högen bara växer och växer... så nångång sådär varannan månad så gör ja ett ryck och slänger det i tvättkorge
varför inte bara he det i tvättkorgen direkt?...
Och träningen? ja går ju bra med den nuförtiden... eller så inte.. ångest.
Sussanne tog massa bilder med så kommer upp så småningom!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0