skilda världar<3<3<3

Fick åka och hämta johan förut, så han kunde hjälpa mig och sätta in routern som han stal av mig i söndags...
Fick han till det? ickeeeeeeeee... -,-
Sen irrade vi runt och sen for jag till ante.
Spelade uno med ante, therese och liam och jag vann 1 gång ;-) wohoooo!
Bakade bröd, gjorde ren öron, klippte klor och borsta tänderna på mysis. Pedikyr a'la nathalie!
Nu är jag hemma och vet ni vad? ja kollar på skilda världar<3 maahh
Lägger the wire åt sidan nu för skilda världar är såååå mycket bättre!!:):)
men ja tänkte faktiskt åka ut på äventyr nu, typ hälsa på ragge... och anders och möte upp thom.
Träffa litt människor man annars aldrig träffar :-) Kuuuul!
Bäst att passa på för imorgonkväll jobbar ja och säkert nästa och nästa och nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0