skönt och ta de lugnt!

Fy tusan va skönt och göra.. ingenting? Är just det jag har gjort sen ja kom hem från träningn..
Bara legat i sängen och glott filmer och the wire.
Sen tog jag en låångdusch (vet inte sist jag duschade i mer än 2min..)
gjord hårinpackning, ansiktsmask, skrubbade kroppen, smörjt in med bus osv osv, sååå skönt :):)
När micke kom hem så fick jag äääntligen mina 3 korgar till min bokhylla, finaaalllyy! (väntat på dom sen jag fyllde år i februari) maha.
Kvällen fortsätter med the wire och även ännu en film :-)
Imorgon blire fullt upp heeeeela dagen!
Maha mitt sår/brännskada sen boda borg, sviiiider... SJukt endå att jäätttesmå sår jämt gör mest ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0