snabb update

Klev faktiskt upp 10imorse :-) wohooo!
Gick en pw ochs skjussade mamma på jobbet sen vart det gymmet.
Btw så har jag en groteeesk träningsvärk i arslet och benen!! Mahaa
Vart iaf ettmag/rygg pass sen löpning i 50min och rodd i 10min.
For hem en sväng sen vidare till stallet. Red barbacka idag och det gick så hiiimla bra!!!
Han var superduper lyhörd och koncentrerad, lätt i munnen och pigg och framåt.
Skritten var superfin och även tölten, han jobbade på bra med bakdelen som han har en tendens att glömma och
vilka lyft ohohoho kändes kan ja lova!
Sen var traven kanonidag, fick han tillochmed att jobba neråt i form, kanske ska rida barbacka mer?
tycker han går så bra då.. Eller så är det bara en tillfällighet :-)
Nu har jag precis duschat och sett klart första avsnittet på säsong 4 av soa :-) wohooo!
Ska väl ta och dra ner nån ny serie med.
Men nu vidare till jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0