sol<3

Mmhmm fin väder idag å! Weey
Sov till halv elva drog ut och gick en pw i finvädret :-) wonderful!
Sen så åkte ja och träffa jobbcoachen, sista gången gick typ på 10min, skulle bara skriva utvärdering.
Efter det for jag iväg till stallet, red upp med aegir i skogen så fick han klättra och lyfta på fötterna lite
på hemvägen vart det lite tölt som var underbaart fin :')
Sen vart det byte av häst och red katla i ca 35min i skritt, tog några tölt steg med, åhåh
allstå den tjejen är sååååå fin! Kommer bli en flott dam det där när hon är i kondtion.
Jag måste dock komma ihåg att varken spotta eller släppa ena handen från tyglarna
då flyger hon fram i 200 och tror hon ska springa serrni... Är så van med min flodhäst aegir ja :')
Skulle vilja pröva släppa en bomb vid han.. för att se om han äns skulle blinka.. Hm
Nu ska jag ta och hoppa i duschen sen åka till daniel och baka bröööd.
En svettig katla efter ridturen :-) Viss är hon fiiiiiin??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0