tisdaaag

Tungt att kliva upp imorse, men upp kom man!
Började gå en promenad direkt i spöregnet med rum sju, fast var bara 2st där, sigge och freud.
Och freud är ny en boxer hane som är ny :') En av mina favvoraser u know!
Han var så fruuktansvärt söt och duktig!!!:)
Sen klippte jag och evelyn klor, flyttade soffor och sen myste jag med åke, mmmhmm
en till av mina favvoraser, en 13 veckors fransk bulldog, tror ni ja är liiite kär elle??
Haha och Amelie klippte hans klor för första gången, han lät som en... katt/gris
shit allstå va han kunde grymta!! Jag var nära att packa ner han och ta med han hem!!!
Sen gjorde jag hälsokontroll på alla hundar somvar på dagis idag med. Fliitiga nathalie!
Innan jag slutade så gick jag med bax i 30min och sen for jag hem
Skjussade mamma på jobbet och vidare till stallet, stresssaade som satan och red en 30mins barbackatur.
Vart skritt hela ditvägen och tölt och galopp på hemvägen. Han skötte sig super :-)
Sen for ja på gymmet och körde ett 40mins ben/vad pass
och sen kondtion. Hann dock inte med lika mycket som jag ville... :/
Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen sen ska jag läsa 3 kapitel ur boken "djurens beteende"
till etologi kursen sen drar jag och jobbar again!
Bild från Amnis hundhus
Fr väns: Maxe jag och Åke och Glenn och sen Rossi
Allstå.. hahah ge mig åke <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0