torsdaaag

Idag hare varit fullt upp iaf!!!:)
Klev upp 10 och drog en kort pw.. (endast 20min..) Seniväg till gymmet och körde ett hårt ben pass
sen 40mins intervaller och rodd och lite annat i 20min.
Drog vidare till stallet och red först Aegir, gick superbra!!!:) Red ut i 45min och jobbade igen me traven och tölten
gick kanon!:)
Och han gick förbi statoil på första försöket, duttiiga ponke!
Sen så tog jag och red katla med, vart endast 20min på banan, red lite lösgörande i skritt men hon var lika svettig som om jag vi hade sprungit 30min... Lilldonnan :-)
Ska rida båda två imorgon med hade jag tänkt.
Sen har jag och catts umgåts, vi var först på second hand grejen i stan, superduper fina kläder där!!:)
Jag kom därifrån med en jacka, jeans, blus och en tröja, supernöjd!:)
Sen gick vi på stan osådära, men fan allstå ja skulle fickparkera faaaaaaan va dåligt de gick hahah.
Fan allstå jävla sepe fickparkeringshelvete!!!!
Sen på allt så fastnade rattlåset helvet med -,- grrr va arg jag var...
Jajaj nu äre duschen och se lite the wire avsnitt

ett tips på protein pulver, mmmhn är så gottt!
Blueberry smak, så jääkla gott, drack det idag... :-) mmmhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0