Roligt värre?!;)

Hemma från en väldigt rolig jobb kväll, varit svin lugnt så tror mina kollegor varit uttråkade? Först kastade henk jordnötter på mig när ja diskade, sen fick ja en fet kalkon skiva på mig som fastande på bröstet och gled nerför tröjan.. Mysigt. Sen var ja svin sugen på köttfärs, vitlökssås och nachochips ( inte ätit på hela dagen) aa sen lämnade ja min tallrik i köket efter att ätit typ 3 tuggor kommer tillbaka och Ska äta Näe då har henk gjort nå med min mat... Så de slängde ja. Gick ut till baren och tog världens klunk av min pepsi Max, då hade Ida hett i 8 liter salt... Åååhhhh Hahaha jag dog!!!! Kunderna tyckte dock de var väldigt kul :-) sen åkte ja på att jobba imorgon med ;) woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0