Wiie sa rullstolen!

Haha jani... Roligaste grejen på jobbet idag iaf. Skit konstig kvinna i rullstol var hos oss, själv... Åkte runt till alla bord och pratade med alla, dock kunde man knappt förstå henne, när hon beställde öl med mig så sa hon de på sitt språk?! Öh tog 10 min innan ja fattade att de var öl hon skulle ha.. Men nu till de roliga, hon satt och pratade med ett bord med ett sällskap på ett par unga killar och tjejer i typ 23 års åldern. Men dom ville inte ha hon där så dom vart asförbannade till slut och ba men åk härifrån vi vill inte ha dig här!!! Men hon satt kvar, efter typ 15 min fick killarna nog och ba Näe nu fan!! Slog nävarna i bordet och två killar började rulla ut henne, haha men då hedde hon på bromsen så då lyfte dom ut henne på gatan och stängde dörren.alltså vi dooog sen med mina och henks ljud effekter, tänk er hon flyger ner med rullstolen och ba wiieeee!! Nä går inte att beskriva med ord:') dra mig va ja Skratta!!! Eheh efter jobbet gick ja på jacks med Christian en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0