I act like i Dont care but deep inside it hurts

Lugnt på jobbet idag, ingen har väl pengar sen har väl alla börjat jobba nu med så. Efter jobbet gick jag på jacks å träffa Christian, saknar han så mkt fast de bara gått nå dagar :( han har slutat på jobbet å de är så sjuuuuukt tomt utan han. Min lilla plutt. Efter de gick jag och mötte Frazze och Stefan. Glidit runt i hans as feta bil, dom käka på donken sen for vi till norra å satt där och surra en massa om allt. Jätte mys! Drog en runda genom stan oxå innan vi for hem. Ligger nerbäddad nu o funderar en massa... Har lite saker på g! Ska göra klart håret nästa vecka å har på g en ny större lgh i stan , seeen vill ja tatuera mig igen, men vad?! Sugen på att skriva en till text men har ju redan en i nacken... Men ja får väl se va de blir :) ute efter en helt ny förändring i allt. Om jag får lgh med så kommer jag skaffa hund med :-) vill inte ha en hund i min lilla etta.. Känns så fel mot den. Så hoppas hoppas allt går vägen för mig för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0