effektiv dag!

Klev upp imorse och tränade, armar, bröst och axlar. Sen for jag ut tll stallet och red bäbis, barbacka och plumsade runt i snön :) busade på litt i alla gångarter och han var superfin :') min fiiiina<3
Hm, sen for jag hem en sväng, sen hem tll ante och klippte klorna och borsta tänderna på mysse.
Hämtade sen catts och vi for ut på birsta. Köpte en massa tll mg sjääälv, mähäää.
köpte även en lampa som inte passa... Sällan jag -,-
 
Var hemma runt åtta, då dammsög ja lägenheten, tvättade en maskin tvätt och städade på litt.
Sen slog ja in lite julklappar men sen tog julklapps papperet slut.
Kollade på nya soa och nya gg avsnitten och sen gick ja på jobbet en sväng och sen på jacks :)
Kom precis därifrån och ska sussa litt för har sjuuukt mkt och göra imorgon igen innan jobb
 
yea yea, nightyyy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0