Nu boende på östra långgatan :)

Igår så flyttade jag heeeela dagen. Linnsan å mattias hjälpte mig. Städade ur gamla lgf o packade upp de mesta i min. På kvällen där var ja helt förstörd. Fy satan. Ett glas vin och sen vart de sova.
 
I morse vaknade jag vid tio med en kurrande Ester på mig, jaa ja har ju blivit med katt oxå :') typ väääärldenss goaste missemjauuu. 
Höll på o ringa runt en massa och sen for ja på skatteverket o adressändra, for till andra lgh o hämta lite mer grejer.
For hem till mamma med de, sen ner till stan å fixade ett nytt modem.
Sen var ja hemma och fixade en massa på datan.
Skyndade mig sen  ner på jobbet och jobbade fram till tolv typ.
 
Gick en sväng på jacks och nu är jag hemma :-) ska se skilda världar lite nu innan ja ska sussa.
nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0