they will only care when youre gone..

Igår så var jag och tränade ben på dagen, sen for jag till älski och red ut en timme på han :)
var på stan en sväng sen gick ja på jobbet å satte där i brist på annat.
 
Vart sen jacks med efterfest å grejjer, sen kväll alltså.. var hemma vid fyra på morgonen, upp 10.00 helt dööööööd..
Men kom ju upp iaf. For och tränade armar och bröst, handlade, sen hem och pappa kom å hjälpte mig och sätta upp en lampa. Sen gick jag på stan och shoppade litt och sen vart det jobb.
 
Efter ja slutat gick ja ner på allstar och mötte om girlsen sen vart det pp, jacks och sen hem :)
ligger i sängen nu och kollar på madagaskar 3 så blir att se klart denna sen sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0