Blåsor på fötterna!!!

I fredags vart de stan med nettan innan jobbet, köpte ett par converse:-) efter jobbet vart de en liten utgång på jacks! Igår skulle ja upp 10 och träna, kom ja upp? Näe! Vakbade ett, så var bara att fixa sig och gå ner på jobbet i spö regnet. Var ganska mkt folk igår och dum som jag var så hade ja ny skorna på mig... Skavsår deluxe!!!! Fick byta efter två timmar, var som att komma till himmel riket :') sen fick Patricia åka på west och jobba.. Så jag fick stänga. Sista gästerna gick halv ett och vi stänger 23.. Less tjej!! Aja vart utgång med mina fina efter jobbet :-) var på Oscar och myste!! Sen träffade ja biffen innan hemgång.. Idag bytte ja pass med Ida så jobbar 14-23 woho! Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0