Cp app!

Har inte gått att logga in på appen i flera veckor.. Suck. I söndags vart de jobb till 23 sen jacks. Hade så jävla kul!!!sen vart de efterfest hos andre till sju på morgonen. Sov hos n sen gick jag på jobbet. Dåligt bakis?! Skojjas inte... Längesen ja mådde så dåligt... Och måndagar brukar vara lugna men inte den såklart... Bara för jag mådde skit. Var två i restaurangen och sprang arslet av oss!! Huva. Slutade 23 ioch då vart de jacks med Alex och Christian. 13 dagen jag drack... Helt sjukt va jag var trött igår... Gick dock hem ganska tidigt. Sov till 12 idag och har precis varit och tränat. Nu blir de stallet, affären, åka till mysse, sola och städa. Fullt upp då man är ledig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0