Vilken helg!

Dålig uptate jag vet men fan vilken helg... Jobbade 17-00 i fredags, ut och drack med jobbet. Jobbade 15-00 i lördags ut på krogen med jobbet, hem till Patricia mfl efter och var kvar till halv sex på morgonen... Upp kl 10 och började 10.30 hade öppningen och stängning så slutade typ 23.30...ut på krogen och var så jääääävla trött, drack två drinkar och vart fan full... Hem vid 02 och längtade efter att sova ut för jag hade jobbat som en tok i helgen. Kl nio imorse ringer chefen och frågar om jag vill jobba 12-16 säger såklart ja och går ner och jobbar, vi har ett nytt kassa system så var ganska förvirrad... Vart kvar och stängde stället oxå så slutade 23 ikväll... Om jag var trött?!?! Jaaaa! Sen var älskade pappa ner på lunchen och åt pizza:-) kul å se han oxå! Efter jag slutat gick jag ner på jacks till mina älskade och absolut bästa kollegor och drack en drink sen hem till Ida och satt på hennes innergård och drack vin:-) hur mys som helst trots allt att ja är död... Nu är jag äntligen hemma och ska dö i sängen!!! Imorgon ska jag dock kliva upp så jag hinner träna, har sån ångest att ja inte hunnit träna sen i torsdags...och förresten har jag inte hunnit duscha sen i... Ja fredags? Så jag ska in först och duscha som aldrig förr!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0