Wiie

Idag hanns det med mkt! Gym i två timmar sen promenad dit och hem.. Dammsög, skurade, tvättade fyra maskiner, dammtorkade och bytte sängkläder.. Halvt! Haha. Sen var jag och handlade lite grejer som jag behövt länge. Duscha, sminka mig och sen ner på jobbet :-) gick azuuum. Efter jobbet vart de jacks en sväng sen när jag kom hem så gick jag ner i tvättis och tog upp alla kläder. Har två maskiner kvar imorgon sen är månadens tvättning klar;-) har aldrig tid för att tvätta men när man har typ 100 trosor och dom börjar ta slut då vet man att de är dax att tvätta :-) imorgon är jag ledig!!! Ska faktiskt bli skönt, är helt slut i huvudet efter allt jobbande. Men nu ska jag sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0