Gårdagen!

Jobbet igår gick bra, vi fick så sjukt mkt dricks :-) och gubbarna jag hade i vippen var såå sköna haha. Å berömde mig för ja var så duktig! Kult. 22.15 hade vi halv full restaurang och få kommer de in ca 10 till som ska äta då.. Så de vart en sen stängning, patricia betalde och jag plockade alla bord och fixade medans. Efter de gick vi hem till Ida och drack lite och surrade. Sen vart de Oscar. Träffade en kille ja serverade som ja hade känt hela kvällen att han hade spana in mig... Haha lite roligt endå att han hade gjort de. Var hemma 4 och har inte sovit mkt inatt. Är less på de ena och andra och de är dags att jag sätter ner foten ibland och säger vad jag vill och tycker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0