tisdag

Här blire int mkt skrivet int.
 
Men känns typ meningslöst.. Eller nå. Händer ju inge nytt för fem öre. Går i samma gamla fotspår, heeela tiden, Tråkigt, tråkigt å åter... tråkigt.
 
Jobbar, tränar å rider. Tyyp.
 
Imorgon ska ja iaf till en ryggspeciallist, IGEN.. jag hoppas ja får en remiss till sjukhuset så ja kan få röntgas, för detta går fan snart inte längre å ha denna smärta i ryggen som ja har haft i flera år.
Sitta å smacka i sig massa smärtstillande för man ska klara sig en dag med "någorlunda" smärta känns ju sisådär.. men men krigar på iaf, onödigt å bara gnälla, blir ju inte bättre direkt. 
 
Annars så har jag väl lite planer nu till våren å sommaren, hoppas det blir som jag vill, behöver lite nytt, lite omväxling. Komma härifrån är väl det ja behöver mest tror jag. 
 
Jaja, lite tre kronor och sen sova:) får se när ja skriver nästa gång.
 
Är det inte konstigt att när man är liten längtar man bara tills man är äldre, men grejen är den, när man väl är här.. Saknar man bara när man var yngre.
Fan va roligt ja har haft det. saaaaaaaaaaaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0