nyår!!!

Christian kom hit vid fyra, flyttade lite bord osådär, Gick ner på stan och käkade litt och drack en shot och ett glas vin. Sen hem till mig igen och började fixa med maten och duka. Fixade mig själv oxå hår å smink, eller ja alex gjorde de :)
Började rulla in massa folk så smånigom. Och runt halv 10 var alla samlade, åt middag både för,varm och efterätt, Suupergott :) Sjung singstar, knäppte kort, 
På tolv slaget gick vi utanför mig och sen sprang ja ner på stan en sväng.
 
När jag kom tillbaka spelade vi twister och vid fyra skickade jag ut alla.
 
tröööööööööööööttt tjej som var tvungen å kliva upp elva dagen efter å jobba. Dock hade linnsan städat heela min lägenhet, underbart.
Jobbade iaf till 21 igår, gick hem och pattelisa och frazze kom hit en sväng.
Sen gick ja å frazze ner på dallan och sen hem :)
 
Onsdag idag och nu äre dags å ta tag i träningen igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0