wie

Igår så var jag och tränade rygg och mage, sen vart det jobbbbbb.
Efter det jacks en sväng. Sen gick jag hemåt, fast sen gick jag vidare å sov borta.
sov väl ca 3 timmar, upp kl 08 och jobba.
Slutade 17 då gick jag ocg frazze och tränade.. Dööööööööööööööööödens, mina armar.. går ej att beskriva, dom skakade så jävulskt i slutet av dessa två timmar. Kommer vakna upp med döskön träningsvärk imorgon.
 
Sen lyckades ja ju göra illa vristen med, skulle göra en spark på frazze dock blockerade han med armbågen och det roliga var ju att ja tog i som sjutton :) så nu har jag en uppsvälld vrist på de oxå, yeej.
En av tränarna där tröck igenom min rygg med, guuuuuuuudars va oooooooooooont det gjorde.
Visste ej om ja skulle skratta eller gråta.Armbågarna tog han i med oxå, sen armbågarna på på båda sätesmuskeln.
 
Kommer vara så öm o ryggpartiet imorgon både pga massage?om man nu vill kalla det det, plus träningsvärken.
 
aja gick på jacks å käkade sen sen förbi pp och sen hem :) suttit och sett klart på snabba cash 2. och nu såg jag precis klar "the possesion" gryyymt bra. Verklighetsbaserad å grejjer, me laaajk.
 
Ne nu ska jag sova och ta igen lite sömn här. Träning och jobb står på schemat imorgon än så länge:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0